איך לשווק להורים בחופשת הקיץ?
להורים
נראה כי בתקופת הקיץ כל ההורים עסוקים. עסוקים בילדים, עסוקים בחופשות, עסוקים בעצמם. אם אכן כך הדבר, ככל הנראה נתכונן לחודשיים ללא יכולת למלא סדנאות, לסגור קבוצות או להתחיל תהליכים חדשים עם משפחות. האמנם?
ישנה סברה האומרת כי חודשי הקיץ, כמו גם תקופות החגים למינהם אינם טובים לעסקים. אני אומרת- תלוי אילו עסקים. לדוגמא- עסקים שמוכרים מתנות- תקופת החגים היא תקופת פריחתן. עסקים של קייטנות- תקופת הקיץ והחופשות היא תור הזהב עבורם. אבל לא רק הם. ישנם קהלי יעד שתקופות כמו חגים או חופשות אינם משפיעים עליהם מהותית והם משדרים "עסקים כרגיל" עבור נותני השירות הפונים אליהם.
אמהות בחופשת לידה: אנשי ונשות מקצוע הפונים לקהל יעד זה נהנים מרלוונטיות בכל ימות השנה. אמהות בחופשת לידה אינן כפופות לחגים/מועדים/חופשות מיוחדות. על כן, איש או אשת המקצוע העובד עם קהל זה- יכול להיות רגוע כי הקהל שלו תמיד זמין לו. אותן אמהות ממשיכות לחפש תדיר תכנים מעניינים, פתרונות ועזרה עבורן ועבור תינוקם, מסתובבות בקניונים, פארקים ציבוריים ומרכזי הורות, שואבות מידע מהרשתות החברתיות ומהרשת.
הורים למתבגרים: אנשי ונשות מקצוע הפונים לקהל יעד זה הרוויחו גם הם. לרוב מדובר בהורים עובדים, אשר ילדיהם עצמאיים ונהנים מחופשת הקיץ לבד או עם חבריהם. המהלך ה"תקין" של חיי ההורים העובדים אינו משתבש אך כן מעלה שאלות חשובות שבגינן מחפשים אותם הורים תשובות. לדוגמא: איך לרתום את המתבגרים לעזרה בבית בזמן החופשה. איך לשמור על שגרת חייהם ללא המסגרות הידועות, איך לנהל חיי משפחה תקינים כשכולם בחופש..
הורים לגיל הרך: אנשי ונשות מקצוע הפונים לקהל יעד זה נהנים עד סוף יולי מקייטנות, כך שחודש יולי הוא חודש עבודה לכל דבר, הילדים במסגרות וחייהם נותרים תקינים ושגרתיים. בחודש אוגוסט- ובעיקר בסופו, הורים לגיל הרך מחפשים עיסוקים משותפים ואולי לא יהיה להם פנאי להתחלת תהליך או הגעה לסדנא או הרצאה אך הם ייעזרו מאוד באנשי ונשות מקצוע שייסייעו להם למצוא פתרונות לפעילות משותפת ויותר מזה- זהו זמן הכנה מצויין לקראת מסגרת חדשה בשנה הקרובה, גמילה מחיתולים, חיזוק הפאן המוטורי והקוגנטיבי ועל כן- ניתן להציע להם פתרונות עבור "כאבים" אלה.
נשים בהריון ולקראת לידה: נשים בהריון תמיד יש, ותקופות החגים והחופשים לא ממש משפיעים עליהן. להיפך- נשים בהריון לרוב עובדות במקום עבודה מסודר שגם אם מחליט להוציא את עובדים לחופשה, אשת המקצוע מרוויחה מכך שכן יש לקהל יעד זה- זמן פנוי.
לסיכום- למרות הסברה כי חודשי הקיץ או החגים הן תקופות "מתות" מבחינה עסקית, נראה כי אין ממש בכך. קהל היעד שלכן- אמהות בחופשת לידה, הורים למתבגרים, הורים לגיל הרך ופעוטות ונשים בהריון- כולם זקוקים לכם תמיד.
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/madcafe1/domains/madcafe.co.il/public_html/wp-content/themes/madcafe/single.php on line 259
איך לשווק עסק שפונה להורים? שיווק להורים מצריך
נראה כי בתקופת הקיץ כל ההורים עסוקים. עסוקים