9 כללי זהב שכדאי שתיישמי בעסק שלך
להורים
איך לשווק עסק שפונה להורים?
שיווק להורים מצריך שיווק ייחודי. הפנייה אינה רק לאשה או גבר בפני עצמם אלא לאותם גבר או אשה שיש להם תפקיד נוסף, כובע נוסף- הורה.
על כתפם של ההורים מונח לא מעט משקל- חינוך ילדיהם, כלכלת המשפחה, ערכים שהביאו מהבית ועוד.. ולכן, השיווק עבורם פונה לכמה כובעים- ההורה כאדם- גבר או אשה, והורה- לילד אחד או שניים או יותר.
הורים אשר רואים בהורות שלהם כתפקיד חייהם (או תפקיד משמעותי) צורכים המון מידע שאמור לסייע להם בתפקיד המשמעותי שנטלו על עצמם, ועל כן, עלינו לספק עבורם את המידע הכה חשוב הזה שיסייע להם.
אז איך נשווק את העסק שלנו להורים?
לפנייך 9 כללי זהב בשיווק להורים:
1. ראשית, הכיני לך בנק תכנים: חישבי מה מעניין את ההורה הקורא אותך והציעי לו תכנים שיסקרנו אותו. פיתחי לך מסמך וורד ורישמי בראשי פרקים נושאים שחשוב לך להעלות,מידע זהב שלקוחות שלך ממש צריכים לדעת, חישבי למה הוא זקוק ועני על השאלות בכתיבת תכנים מצויינים.
2. עמוד הפייסבוק שלך ככלי שיווקי: לאחר בניית בנק התכנים, בחרי בכל פעם נושא והרחיבי עליו. כיתבי פוסטים קצרים ומדוייקים, בלי יותר מידי בלה בלה אלא תכל’ס ותזמני לך את התכנים לפי ימות השבוע. כך העמוד העסקי שלך יתמלא בתכנים חשובים ויענה על צרכי הלקוחות שלך. הם ימצאו את התשובות לשאלות שלהם אצלך.
3. השתמשי נכון בקבוצות הפייסבוק: את ממש לא צריכה לנדוד מקבוצה לקבוצה. בחרי את הקבוצות הפעילות ביותר, קבוצות שאינן משמשות “לוח מודעות” אלא יש בהן תנועה של שאלות, תשובות ועניין של חברות הקבוצה. העלי שם שאלות, תהיות ופתרונות. בחרי לך מספר קבוצות, לא כולן!
4. הקהל שלך רוצה לפגוש אותך פנים אל פנים: בקרי את הלקוחות שלך בחוץ. חישבי היכן הם מסתובבים, מה יעניין אותם לשמוע ואיך הכי קל לגשת אליהם ולספק להם את התשובות שהם ממש ממש רוצים לדעת.
5. התאימי את השיווק והמכירות שלך לקהל היעד המובחן שלך: דעי איפה הקהל שלך מסתובב באמת: מה מעניין אותו ומה השפה הנכונה שעלייך לדבר אליו. סדנאות, הדרכות, וובינרים שמבטיחים לך 100% מכירות זה בולשיט. למה? כי זה כללי. זה לא מתאים לכל נישה, לא מתאים לכל קהל יעד.
6. התפאורה לא מעניינת אלא התוכן:ממש ממש ממש לא לרוץ ולעצב לוגו, אתר, דפי נחיתה וכו’. כל התפאורה הזו אולי מוצאת חן בעינייך מאוד אבל התפאורה שמורה למי שכבר יודע במדוייק מי קהל היעד שלו, מה השרות שהוא מספק, מה הקהל שלו צריך. קודם תתחילי לעבוד בלעניין את הלקוחות שלך. ולוגו, אתר וכו’ ממש לא עושה עליו רושם.את עושה עליו רושם. הידע שלך, האופן שאת מדברת, האג’נדה שלך, הדרך שלך. כשמשפחה מזמינה אותך לבית שלהם, מכניסה אותך לקרביים שלהם ומגלה לך את כל הסודות הם רוצים אותך. לא את הלוגו שלך.
7. שיתופי פעולה הם כלי מנצח: כן כן, מאותו תחום. זה ששתיכן יועצות שינה או שתיכן מנחות הורים או שתיכן מלוות התפתחותיות יכול להרחיב את יריעת השירותים ללקוחות שלכן. כל אחת היא ייחודית ובעלת קול אישי שלה. כל אחת מביאה מעצמה את החוזקות והיכולות שלה. זה ששתיכן מגיעות מאותו תחום יכול להועיל ללקוחות שלכן בתמונה רחבה והוליסטית.
8. היי ייחודית ושונה בנוף: שברי מוסכמות! אל תהיי כמו כולן. אם יש לך דיעה מבוססת בנושא מסויים שהוא קונצנזואלי אך דעתך שונה מאחרים ומוכחת, הדגישי אותה! אנשים אוהבים אנדרדוגים. אנשים אוהבים קול ייחודי, שונה. עוד מאותו דבר- לא מעניין. תציעי משהו חדש, אחר. אל תהססי לצעוק אותו אם את מאמינה בו ואת מאמינה שדרכך שונה אך טובה ומועילה.
9. תנשמי: את בונה תשתית נכונה וטובה לעסק שלך. הלקוחות שלך עוקבים אחרייך, לומדים אותך ובונים איתך אמון. אל תתפלאי אם פתאום תקבלי הודעה או שיחת טלפון בסגנון “אני עוקבת אחרייך המון זמן והחלטתי שהגיע הזמן לפנות אלייך”. גם אם יהיה שקט תקופה, יגיע גל של מתעניינים ושל לקוחות שיסגרו איתך! אבל- אל תזניחי את העוקבים שטרם פנו עלייך. אל תנוחי על זרי הדפנה. המשיכי בעבודה הטובה, המשיכי לשווק את העסק שלך בכיף…
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/madcafe1/domains/madcafe.co.il/public_html/wp-content/themes/madcafe/single.php on line 259
איך לשווק עסק שפונה להורים? שיווק להורים מצריך
נראה כי בתקופת הקיץ כל ההורים עסוקים. עסוקים