"לעודד ילד לחלום…"
להורים
כמה פעמים יצא לכם לשוחח עם הילדים שלכם על החלומות שלהם? על השאיפות שלהם? על "מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים?"
על מה הילדים שלכם חולמים? מהם הרצונות שלהם? לאן הם רוצים להגיע?
ילדים רבים נתקלים מדי פעם בשאלה (הלעיתים מביכה): 'מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?'. ילדים שלא הורגלו לחשוב על העתיד, לחלום, לדמיין, לשאוף, לצפות – מתקשים לענות על שאלה זו.
הם נשאלים על ה"אני". ילדים רבים לא עוסקים ב"אני" שלהם. קשה להם להתבונן פנימה. בכל גיל קיימת בשלות אחרת להתמודד עם שאלות הנוגעות לעתיד. בשלבי ההתפתחות הראשונים, ילדים נותנים מענה ל"חלום" בחיקוי דמויות שהיו רוצים להיות. "אני רוצה להיות מורה", כמו המורה שלי, "אני רוצה להיות מוכרת בחנות", כמו המוכרת בחנות שאני מכיר. התשובות שלהם מתערבבות עם דמויות שפגשו ועם הרושם שהשאירה עליהם אותה דמות. ראיתי בטלוויזיה אסטרונאוט, אני רוצה להיות כמותו. "כשאהיה גדול אני רוצה להיות אסטרונאוט".
להמשך קריאה:
http://doctorm.co.il/%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%93%D7%93-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%9C%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%9D/
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/madcafe1/domains/madcafe.co.il/public_html/wp-content/themes/madcafe/single.php on line 259
תעודת הערכה עם סיום שנת הלימודים היא הדרך
מסיבות הסיום בפתח והילדים נמצאים ב"סדרת חינוך" הכוללת
החופש הגדול מתקרב ורוב ההורים עסוקים במציאת מסגרות,
הילד התחנן שתרשמו אותו לאירוע, לטיול, למסיבה. התחנן,
"…מה למדת בגן היום ילד מתוק שלי…" מכירים
פיתוח דימוי עצמי בקרב ילדים: דימוי עצמי", מבחינתי
הילדים שלי יודעים שיש משאב אחד שהוא הכי
התמדה היא מאפיין אישיות שמלווה אותנו לכל החיים.
רובנו קוראים את הכותרת "כמות ואיכות הצפייה בטלוויזיה"